Müşteri İlişkileri ve Etiketleme

https://leventmakina.com.tr/wp-content/uploads/2021/06/kodlama-musteri.jpg

Küreselleşme günümüz dünyasının vazgeçilmez bir parçası haline geldi ve bundan özellikle şirketler yararlanıyor. Daha düşük işçilik maliyetleri, vergi avantajları ve uluslararası ticaret, avantajlardan sadece birkaçı. Rekabetçi kalmak ve yeni pazarlar açmak için giderek daha fazla şirket büyüyor. Günümüzde, birçoğunun farklı ülkelerde birkaç üretim tesisi bulunmaktadır. Satın alma genellikle tek bir ülkeden merkezi olarak kontrol edilir. Tek tek şubelerdeki hacim fiyatları ve tutarlı kalite standartları nedeniyle, özellikle üretimle ilgili sistemler bir tedarikçiden veya sistem entegratöründen satın alınır.

Ancak üretimlerinde bu tür karmaşık sistemleri kullanan firmalar, bu bağlamda “Kurulum sırasında bana kim destek olacak?”, “Bir sorun olması durumunda hızlı teknisyen dağıtımı nasıl sağlanacak?” gibi sorularla karşı karşıya kalmaktadır. “Gerekirse uzak ülkelerden teknisyen yerleştirme maliyetlerini hesaba katmalı mıyım ve dil engellerine uyum sağlamalı mıyım?” sorusu da kafaları karıştırmaktadır.

Vakit nakittir, özellikle şirketler için. Bu nedenle her gereksiz gecikmeden, üretimdeki her duraklamadan kaçınılmalıdır. Kurulum, bakım ve servis bunda merkezi bir rol oynar. Bu, uluslararası pazardaki makine ve tesis üreticileri için zorluklar ortaya çıkarmaktadır: Sahadaki profesyonel kurulumla kim ilgilenecek? Örneğin, uzun mesafelerde bile hizmet kalitesi nasıl sağlanabilir? Merkez ile uluslararası yan kuruluşlar veya satış ortakları arasındaki hizmet alanında bir kalite boşluğu nasıl önlenebilir?

Levent Makina, Weber makinelerinin kodlama sistemlerinin sorunsuz kurulumunu ve bakımını sağlar. Almanya tarafından eğitilmiş uzman personel, uzaktan yardım ve kurulum sağlamakta yetkin ve yeterli bilgi birikimine sahiptir.

Weber’in şu anda yalnızca Legi-Air 4050 E’de mevcut olan harika bir sistemi bulunmaktadır. Makinenin gerçek durumunu uzaktan görmek için sisteme doğrudan bağlantı gerekmez. Doğrudan bağlantı olmadan da makine şu şekilde çalışır:

Sistem üç QR kodu üretir. Bir arıza durumunda, bunlarda makineyle ilgili veriler, ayarlar ve makinenin olayları kodlanır. Operatörün sahada yapması gereken tek şey, bu QR kodlarını bir akıllı telefonla taramak ve Levent Makina servis ekibine göndermektir. Ekip, kodları okur ve makinenin mevcut durumu ile ilgili tüm önemli bilgileri alır. Bu, sorunu açıklarken yanlış anlamaları önler ve servis ekibinin hızlı yardım sağlamasını sağlar.

 

LEVENT MAKİNAMerkez Ofis
Çağrı merkezimiz 7/24 tüm sorularınızı cevaplıyor.
SATIŞ VE TEKNİK DESTEKBize Ulaşın
Satış ve teknik destek ekibimiz sizlere 7/24 hizmet vermektedir.
Satış
Teknik Destek
NERELERDEYİZSatış ve Teknik Destek Merkezlerimiz
https://leventmakina.com.tr/wp-content/uploads/2019/11/harita.png
BİZİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZSosyal Medya
@leventmakinaturkiye hesabından bizi takip edebilirsiniz.
Satış
Teknik Destek
LEVENT MAKİNAMerkez Ofis
Çağrı merkezimiz 7/24 tüm sorularınızı cevaplıyor.
NERELERDEYİZSatış ve Teknik Destek Merkezlerimiz
https://leventmakina.com.tr/wp-content/uploads/2019/11/harita.png
BİZİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZSosyal Medya
@leventmakinaturkiye hesabından bizi takip edebilirsiniz.

Bu site RD MEDYA tarafından hazırlanmıştır ve tüm hakları saklıdır.

Bu site RD MEDYA tarafından hazırlanmıştır ve tüm hakları saklıdır.